לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

כיצד לתקן ולמנוע רטיבות בקירות

 

אם אי פעם חוויתם רטיבות בקירות שלכם, אתם יודעים כמה זה יכול להיות מתסכל. לא רק שהקירות הבית נראים רע, אלא שהרטיבות יכולה גם להוביל למספר בעיות אחרות. במאמר זה, נדון במה גורם לרטיבות בקירות וכיצד לתקן זאת. כמו כן, נדון כיצד למנוע מלכתחילה התרחשות רטיבות. עקבו אחר הטיפים הבאים ותוכלו לשמור על הקירות שלכם יבשים וללא נזקים!

 

1. למה הקיר שלי רטוב?

רטיבות בקירות היא בעיה נפוצה שיכולה להיגרם ממספר גורמים שונים. הסיבה השכיחה ביותר לרטיבות בקירות היא עיבוי. עיבוי מתרחש כאשר אוויר חם פוגש משטח קר וגורם להיווצרות של טיפות מים. זה יכול לקרות על חלונות, מראות ואפילו על קירות. סיבה שכיחה נוספת לרטיבות בקירות היא נזילה. נזילות יכולות לקרות בצנרת שלכם או בגג. אם יש לכם נזילה, תצטרכו לתקן אותה בהקדם האפשרי כדי למנוע נזק נוסף בביתכם.

 

2. כיצד להסיר רטיבות בקירות?

הדרך הטובה ביותר לתקן רטיבות בקירות היא למצוא את מקור הבעיה ולטפל בה. אם מקור הבעיה במקרה שלכם הוא עיבוי, אתם יכולים לנסות להגביר את האוורור בבית שלכם. זה יעזור להסיר את האוויר החם שגורם לעיבוי. אתם יכולים גם לנסות לבודד את הקירות שלכם כדי למנוע מהאוויר הקר להיכנס פנימה אל הבית. אם יש לכם נזילה, תצטרכו לתקן אותה בהקדם האפשרי. בהתאם לחומרת הנזילה, ייתכן שתוכל לעשות זאת בעצמך או שתצטרכו לשכור איש מקצוע.

 

3. כיצד למנוע רטיבות בקירות מלכתחילה?

יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי למנוע רטיבות בקירות:

הגבירו את האוורור בבית שלכם

אחד הגורמים המובילים לרטיבות בקירות הוא שהבית שלכם כנראה לא מספיק מאוורר. זה יכול לקרות כאשר אין מספיק זרימת אוויר לתוך הבית ומחוצה לו, או כאשר יש יותר מדי לחות בפנים. בכל מקרה, התוצאה זהה: קירות לחים ומעופשים, עם סיכון גבוה לצמיחת עובש. כדי למנוע זאת, חשוב לוודא שלביתכם יש אוורור לכל חדר וחדר. ניתן להשיג זאת במספר דרכים, כמו פתיחת חלונות בצדדים מנוגדים של החדר כדי ליצור רוח צולבת, או שימוש במאווררים בחדרי רחצה ובמטבחים. על ידי הגדלת זרימת האוויר בבית שלכם, אתם יכולים לעזור למנוע הצטברות לחות ולשמור על הקירות שלכם יבשים.

 

התקשרו לאיש מקצוע

אם יש לכם בעיית רטיבות בבית, תמיד עדיף קודם להתקשר לאיש מקצוע. איש מקצוע יכול לעזור לכם לקבוע את מקור הבעיה ולתקן אותה במהירות וביעילות. ייתכן שהם גם יוכלו להמליץ ​​על כמה צעדים נוספים שתוכל לנקוט כדי למנוע לחות בעתיד.

 

 

לבודד את הקירות שלכם

דרך נוספת למנוע רטיבות בקירות שלכם היא לוודא שהם מבודדים כראוי. זה יעזור למנוע מהאוויר החם בתוך הבית שלכם לבוא במגע עם המשטחים הקרים של הקירות שלכם. אתם יכולים גם לאטום סדקים או פערים בקירות שלכם שעלולים לאפשר ללחות לחלחל.

 

השתמשו במסיר לחות

אם אתם גרים באזור עם לחות גבוהה, אולי כדאי לכם להשקיע במסיר לחות. זה יעזור לכם להסיר את הלחות העודפת מהאוויר, מה שימנע מהלחות להתעבות על הקירות. ניתן למצוא מסיר לחות ניידים ברוב החנויות הבית.

 

תקנו כל נזילה

לבסוף, חשוב לתקן נזילות בביתכם בהקדם האפשרי. נזילות יכולות לקרות בצנרת או בגג שלכם, והן יכולות לאפשר למים לחלחל לתוך הקירות שלכם. זה יכול להוביל לצמיחת עובש, ריקבון עץ ורטיבות בקיר פנימי. אם אתם חושדים שיש לכם נזילה, התקשרו לאיש מקצוע שיבוא לבדוק.

 

 

 

 

 

Call Now Button דילוג לתוכן