לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

הגורמים הנפוצים ביותר לנזילות גגות – וכיצד לתקן אותן

נזילה בגג יכולה להיות כאב ראש אמיתי – שלא לדבר על תיקון יקר. נזילות עלולות לגרום לנזקי מים עבור הבית שלכם, להוביל לצמיחת עובש וטחב, שלא לדבר על ריקבון עץ. ואם זה לא יטופל, נזילה קטנה יכולה להפוך לבעיה גדולה תוך זמן קצר. אז מהם הגורמים הנפוצים ביותר לנזילות בגג? ואחרי איתור הנזילה, איך הולכים לתקן אותה? המשיכו לקרוא כדי לגלות.

הסיבות השכיחות ביותר לנזילות גג

ישנם מספר דברים שיכולים לגרום לנזילת גג. הנפוצים ביותר כוללים:

 

-רעפים חסרים או פגומים: רוחות חזקות עלולות לגרום לרעפים להשתחרר או אפילו להיקרע לחלוטין. ברגע שזה קורה, מים יכולים לחלחל לתוך הבית שלכם דרך הפתח. חשוב לבדוק את הגג באופן קבוע לאיתור רעפים חסרים או פגומים ולבצע תיקונים בהקדם האפשרי.

 

-מרזבים סתומים: עלים, זרדים ופסולת אחרת יכולים להצטבר במרזבים שלכם לאורך זמן, ולגרום למים לגבות ולחלחל מתחת לרעפים. חשוב לנקות את המרזבים באופן קבוע (לפחות פעמיים בשנה) כדי למנוע את זה.

 

– קרח: באקלים קר, גבישי קרח יכולים להיווצר על גגות כאשר השלג נמס ולאחר מכן קופא מחדש בקצה קו הגג. זה יוצר גביש שמונע מהשלג להתנקז כראוי, מה שגורם למים לגבות ולחלחל מתחת לרעפים. אתם יכולים למנוע היווצרות גבישי קרח על ידי בידוד עליית הגג שלכם ולדאוג שהיא תהיה מאווררת היטב.

 

-ניקוז לקוי: אם המים לא מתנקזים מהבית שלכם כמו שצריך, הם יכולים להתנקז על הגג שלכם ובסופו של דבר לפלס את דרכם מתחת לרעפים שלכם. ודאו שהמרזבים שלכם נקיים ופנויים מפסולת כדי שהם יוכלו לעשות את עבודתם כמו שצריך. יתכן שתצטרכו גם לנקות את הקרקע מסביב לבית שלכם כך שהמים יתנקזו ממנה.

 

– שיפועי גגות: שיפועי גגות הם הקטעים בצורת V בנקודה שבה שני אזורים משופעים של הגג נפגשים. אם הם לא אטומים או מותקנים כראוי, הם יכולים לאפשר למים לחדור פנימה דרך הפתחים. וידאו שהשיפועים שלכם במצב טוב וללא רווחים או חורים.

תיקון נזילת גג

 

1. בדוק את הגג

ייתכן שזיהיתם רטיבות ברצפה או רטיבות בתקרת הגג, אך לא תוכלו לקבוע את מקור הנזילה המדויק עד שלא שתבדקו את הגג. התחילו בבדיקה מעמיקה. אם תמצאו, עברו לשלב השני.

2. הסירו רעפים    

אם הנזילה מגיעה מחור בגג, יהיה צורך להסיר את הרעפים מסביב לחור. זה יכול להיעשות עם פטיש ומברג. יש להסיר את הרעפים בזהירות כדי לא לפגוע בהם.

3. תיקון החור

לאחר הסרת הרעפים, ניתן לתקן את החור בעזרת ערכת תיקון. יש למקם את התיקון מעל החור ולאטום בעזרת אטם.

4. החליפו את הרעפים

לאחר תיקון החור, ניתן להחליף את הרעפים. יש להניח את הרעפים החדשים מעל הישנים ולחבר אותם במסמרים או ברגים.

יש לכם נזילה? התקשרו עם מקצוענים

סופר דריי מומחים באיתור נזילות, תיקון גגות וייבוש חול רטוב מתחת לריצוף. יש לנו ניסיון רב בכל מה שקשור לנזילות. התקשרו אלינו עוד היום!

סיכום:

נזילת גג היא לא דבר מהנה – במיוחד כשהיא מובילה לתיקונים יקרים כמו הסרת עובש או תיקון ריקבון עץ. ולמרות שיש כמה דברים שיכולים לגרום לנזילת גג, יש גם כמה דברים שאתם יכול לעשות כדי למנוע זאת. לכן, אם אתם חושבים שאולי יש לכם נזילה בגג, אל תחכו – בדוק את זה עוד היום ובצעו תיקונים לפי הצורך. טיפול מוקדם בבעיה יחסוך לכם לא מעט כסף (וכאבי ראש) בטווח הארוך. תודה שקראתם!

 

Call Now Button דילוג לתוכן