לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

מהי המשמעות של ייבוש תת רצפתי?

 ייבוש תת רצפתי 

לא מעט מילים יכולות להיזרק לאוויר כאשר מתמודדים עם בעיות אינסטלציה. אך אתם מבחינתכם צריכים לשלוט בהגדרות הבסיסיות על מנת להבין במה מדובר. אינכם יכולים להגיע לשיחה עם איש מקצוע כזה או אחר כאשר אתם מנותקים לחלוטין. אז מה אתם צריכים לדעת על ייבוש תת רצפתי? זוהי שאלה קריטית שבוודאי מעסיקה אתכם. הייבוש התת רצפתי הפך להיות קריטי מאוד עבור כל מי שמתמודד עם בעיות אינסטלציה בקביעות. הגיע הזמן לעשות סדר בכל הבלגן, ולהעביר את המושכות לידיים שלכם.

מה זה ייבוש של רטיבות מתחת לרצפה?

יש כאלה שחושבים כי רק אנשי מקצוע מדופלמים יכולים להבין את המשמעות. אך אפילו אתם עם הידע הדל שעומד לרשותכם תוכלו לעשות לעצמכם סדר. אז מה זה המשמעות של ייבוש רטיבות תת רצפתית? המשמעות היא שמייבשים את כל המים שנכלאו בין הריצוף המרשים של הבית ולבין המצע שנמצא מתחתיו. לא מעט מים עשויים להצטבר באזור הזה, ולכן ישנה חובה לשאוב אותם על מנת למנוע נזק.

מתי צריך לייבש את רטיבות מהסוג הזה?

ברוב המכריע של המקרים לא תצטרכו לייבש את הרטיבות הזאת. הרי מים לא חודרים סתם כך מתחת לריצוף ומחלחלים אל תוך המצע. לרוב מצב כזה יקרה כאשר ישנה הצפה רצינית או כאשר מתרחש פיצוץ של צינור. אך מוטב כי אחת לשנה תזמינו איש מקצוע שיעשה בדיקה מקצועית. כך תוכלו לשלול כל מיני עניינים שעלולים להיות מאוד רציניים.

האם חובה להזמין אינסטלטור לביצוע המשימה? 

עם הציוד שעומד לרשותכם אינכם יכולים לייבש את הריצוף באופן עצמאי. רק אינסטלטור אשר מתמחה בייבוש מהסוג הזה יגיע אליכם עם הציוד הדרוש. הוא יאבחן היטב את מקור הבעיה, וכמובן יספק את הפתרונות הדרושים. כך שכדאי מאוד שלא תיקחו את האחריות עליכם במקרה הזה. תעבירו את המושכות לידיים של איש מקצוע שמכיר את העבודה על בוריה. אתם מבחינתכם תוכלו לדעת כי עשיתם את מה שדרוש על מנת לפתור את הרטיבות. רטיבות מתחת לריצוף עלולה להביא איתה נזק רב כל עוד היא לא מטופלת כראוי. 

Call Now Button דילוג לתוכן